Zwroty i reklamacje
  • Zgodnie z prawem konsumentowi przysługuje prawo zwrotu towarów bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki od kuriera. W celu odstąpienia od umowy kupna świadczonej na odległość klient - konsument powinien:

    • pobrać i wypełnić formularz zwrotu dostępny tutaj FORMULARZ ZWROTU oraz przesłać go na adres mailowy sklep@sneakfriend.pl 
    • oryginał odstąpienia od umowy należy włożyć do paczki i wysłać na adres podany w mailu.
    • po trzymaniu zwrotu i bez przyczyn uniemożliwiaj jego przyjęcie sklep zwróci pieniądze za zakup i przesyłkę w ciągu 14 dni.

Pamiętaj że karton butów nie stawowi wierzchniego opakowania paczki. Nie naklejaj na niego bezpośrednio etykiet adresowych, taśm pakowych. Należy w tym celu użyć dodatkowego kartonu lub folii stretch / foliopaka. 

  • Pamiętaj, że zwrot musi być do nas dokonany w formie bezpośredniej przesyłki na otrzymany adres. Nie odbieramy zwrotów z paczkomatów i punków odbioru. Koszt zwrotu ponosi kupujący.

    W przypadku reklamacji prosimy o wysłanie maila na adres: sklep@sneakfriend.pl z dokładnym opisem wady lub uszkodzenia wraz ze zdjęciami. Wstępna decyzja zostanie przesłana w odpowiedzi na email. Decyzja o uznaniu reklamacji jest podejmowana w momencie otrzymania reklamowanego towaru.

     

    Adres do odesłania towaru:

    Obuwie-online.pl - magazyn

    Ul. Lipska 57/36

    30-721 Kraków

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl